De 13


Nu am avut niciodata pana acum multe momente de bucurie; greu am gasit mici multumiri si momente de incantare in placeri vinovate. 

Nu ma regasesc in multe, dar stiu ca fiecare moment ce il traiesc e unul dintre acelea care nu se vor mai intoarce, poate, niciodata.

Nu-mi amintesc in ultimii ani sa fi avut o zi de nastere in care sa nu ma intristez de ceva, in care sa nu rememorez evenimente care mi-au placut si m-au definit intr-o anumita perioada. Nu-mi amintesc sa fi trecut macar o zi in care sa nu ma gandesc cum as fi fost daca as fi fost altcineva, sau nascuta altundeva. Insa de fiecare data s-a intamplat ceva care sa-mi arate ca sunt exact unde trebuie sa fiu si mai ales cand trebuie.

Sunt inconjurata de multa lume, insa doar de putini oameni! Pe ei, desi nu ii am aproape mereu, ii am cu mine. Sunt oamenii mei si fara ei un simplu 13 iulie ar fi gol. Niciodata 13 nu-mi aduce ghinion. Pentru ca 13-le meu spune multe despre omul din spatele numarului in sine, dar mai ales despre ce il face sa nu fie doar un numar.

Pentru un om cu putine fericiri, cu mult prea putine fericiri, mersul descult pe un asfalt aproape incins inseamna viata. Inseamna bucuria de a exista intr-un univers cand prea mare, cand prea mic.

Oricat de greu mi-ar fi uneori, stiu ca fara el nimic din ce gasesc astazi in drumul meu nu ar fi fost decat file de poveste.

Despre asta este ziua de astazi. Despre o poveste.  O alta poveste.

Pe care incep sa o scriu de la 37…

Lasă un răspuns

