De sfarsit de 2011


De sfarsit de an, am cateva ganduri…e adevarat ca nu ma caracterizeaza sa gandesc putin, insa poate ca uneori e mai bine sa gandim putin, pe termen scurt si cat mai concis.

Mi-am dat seama ieri, uitandu-ma la masinile de pe celalalt sens de mers ca cel putin in ultimii ani, am fost intotdeauna in contra-timp, pe cealalta banda, cea care era mai putin circulata. Ca probabil n-am ales drumul care trebuia, sau sensul de mers care trebuia, sau timpul…Sau poate ca toate coroborate au facut ca rezultatul final sa fie cel de astazi.

Astazi, pe 31 decembrie, mai las cateva nostalgii, mai pun deoparte cateva tristeti, sa fac loc pentru bine.

Trebuie! De-acum se cere! Am o cerinta stricta de la buna prietena: sa scriu si despre lucruri pozitive, despre cat de mult stiu eu sa iubesc si cat de frumoasa sunt atunci, despre lucrurile alea memorabile pe care stiu sa le fac, despre cat de vesela sunt si despre cum stiu eu sa fac oamenii fericiti, zambitori!

E suficient target pe 2012; restul oricum o sa vina!

La multi ani, tuturor!

3 comentarii

  1. ZAMFIRA · ianuarie 1, 2012

    LA MULTI ANI! Ramai tu si totul va venii de la sine…
    In noul an sa ne incanti cu cat mai multe articole si cu cat mai multe prezente in viata noastra.Te asteptam cu drag la noi acasa ,,moldoveanca noastra” Te pup .
    Un an bun si rodnic.

  2. Viorel Apreutesei · ianuarie 17, 2012

    Sarutmâna Roxana,

    Scrii foarte frumos… putin Bacoviana… daca pot spune asa. As vrea sa-ti transmit mai mult soare, caldura si…curaj, de pe aici de pe plaiurile mioritice ale lui Winnetou…
    La multi ani;
    Apropos, daca-ti fac o invitatie, vii pâna aici ? Asa ca sa mai prinzi curaj ?

    Cu prietenie,
    Viorel Apreutesei

  3. Roxana Mihalcea · ianuarie 18, 2012

    Buna ziua si La multi ani! Sa avem un an bun, pe toate directiile! Multumesc pentru gandurile frumoase si pentru invitatie. Cu mare drag as veni, poate gustul clatitelor cu sirop de artar ar mai indulci zbuciumul meu! Si mi-ar prinde bine putin curaj!!!!

    Si mi-ar placea sa ne revedem, poate cat mai curand!

Lasă un comentariu